• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
Engagement Ceremony


hi blogger!
nampak tajuk dekat atas tu? haaa, bukan aku yang bertunangnya tau mak njang aku sebenarnya. haha, akhirnya dia bertunang juga. umur pun dah 33 tahun. *tua dah*
mak njang aku nie sebenarnya adik mak aku. dia anak terakhir yang mengakhiri zaman bujangnya. mak su aku kahwin dulu dari dia. actlly, majlis pertunangan nie berlangsung 12 mei lepas, tapi hari nie baru aku nak update ish ish.

majlis nie berlangsung di rumah opah aku yang terletak di bagan dato', teluk intan, perak. aku dengan family pergi sana naik van. tu pun sewa jeee. pak tam aku yang bawa then tok ( mak kepada abah ), anis dengan syikin ( sepupu ) pun ikut sekali. k, takde lah aku bosan sangat. pergi sana tu pada hari sabtu lepas zohor.

aku, anis dengan syikin duduk belakang sekali. mak, tok dengan dua orang adik aku duduk tengah dan abah aku duduk depan dengan pak tam. k, memang riuh sebab bila van tu langgar bonggol atau apa-apa jaa mesti bahagian belakang yang "vibrate" lebih haha. ada lah satu moment tu bila syikin tengah minum air, tiba-tiba van tu bergoyang dan air tu masuk dalam lubang hidung dia. dia semburnya air tu then habis kena seluar aku -.- anis yang tengok kejadian tu gelak bukan main seronok lagi bhahahahaha. serious, lawak gila dohhh. tak lawak? k -,-

kitorang sampai sana lebih kurang 4 jam kemudian. tu pun sebab asyik berhenti jee -,- malam tu kitorang bosan, so pergi lah jalan-jalan tapi tak jauh mana pun. siap sempat photography lagi lol. cadangnya aku nak bawa anis dengan syikin pergi pusat karaoke dekat belakang rumah opah aku tu, tapi ramai sangat. maklumlah malam minggu tambahan lagi semuanya lelaki so kitorang tak pergi.

bosan bosan bosan -_- then, aku suruh fiefy call hehe. otp lah dengan dia sat. syikin pula sibuk otp dengan adik kesayangan dia tu si din. bila dah rasa mengantuk barulah kitorang masuk rumah, tidur~
sebelum tidur tu, sempat lagi kitorang photography haha k pantang jumpa camera. after that, baru kitorang tidur.


* * * * * * * * * * * * * * * * *

esoknya kitorang bangun pukul 7.30 am. lepas sarapan baru pergi mandi sebab ramai sangat penghuni rumah tu dan bilik air pun ada satu je. then, baru lah pihak lelaki sampai. mak njang aku bukan main cun melecun bila pakai baju pengantin. bakal pak njang aku tu boleh tahan mukanya, handsome~ *tapi handsome lagi namu* lepas upacara sarung cincin selesai, tetamu pun pergi turun makan. bila aku perhati muka bakal pak njang nie baru aku teringat yang aku pernah tengok gambar dia dekat phone mak njang dulu.

lepas selesai semua tu pukul 3 pm tu kitorang balik. tak penat sangat pun sebab tak banyak buat kerja. balik tu memang riuh satu van dengan suara kami tiga orang. asyik gelakkkkkk jaaa ish ish.

okaylah, tu jeee kot nak story. k, penutup yang tak best kan? haha -,- btw, ushar-ushar lah gambar kitorang dekat bawah nie yee. thank youuu :)

anis with syikin

me with syikin

gambar blur -_- anyway, kami tiga orang nie inspirit.
bini namu | bini myungsoo | bini sunggyu

thanks for reading :)



0 Comments:



Newer Post
Older Post