• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
Happy Birthday, Dear ^^


hai, assalamualaikum ^^ nah kan dah dapat free kiss dari l, haha.
okaylah, entry kali nie nak share pasal birthday someone, hehe. someone yang special for me. sempena birthday dia hari nie aku tak sempat nak beli apa-apa. busy dengan exam *tapi hari nie dah habis*. bie, i'm sorry :(
act, dia takde dekat sini sekarang. dia ada dekat pahang for mssm track and field. sobs sobs, dah lima hari dia dekat sana. rindu gila tau.

cakap pasal mssm, negeri perak dah kumpul 4 pingat emas tapi aku taktau berada di tangga ke berapa. * i wish i'm there * dan sekarang nie juga, dia sedang bertanding for acara lempar cakera. dia berharap sangat yang dia boleh menang. bie, hwaiting! you can do it!

kembali kepada tajuk asal, hari nie genap lah umur dia 14 tahun. k, memang aku lebih tua dari dia. dua tahun k, dua tahun! aku ada tanya dia nak apa for birthday tahun nie, dia just cakap yang dia nak hubungan kitorang kekal sampai hujung nyawa. seriously, i felt like wanna cry :') then, malam semalam dia call aku and suruh aku nyanyi dekat dia. haha, malu oooo~ kalau suara aku nie sedap macam namu ke, daehyun ke, takpe lah juga. nie suara macam katak panggil hujan je. at last, bila dia buat suara kesian, so terpaksalah nyanyi juga dekat dia. *takpe, bukan selalu pun kan?
otp dengan dia pun tak lama sebab dia kena tidur awal. maklumlah, hari esok tu ( hari nie ) event dia.

okaylah, taknak cakap banyak-banyak. before that, nak nyanyi dekat dia sikit, hehe~

listen babe, i’ll dedicate this song for you.

happy birthday to you~ areumdaun nae sarang. baby, only for you~ niga isseo haengbokhae. happy birthday to you~ oneulchereom yeongwonhi. baby, only for you~ uri hamkke halgeoya.
lagu apa nie? haha, taktau sudah :p okaylah nak bersiap pergi training nie. bye-bye, assalamualaikum :)

thanks for reading :)



0 Comments:



Newer Post
Older Post