• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
The Buddyz



hi guys! hummm, now nak cakap pasal kawan-kawan aku pula. kami dah kawan lama juga sebenarnya dalam 4 tahun macam tu. kisah pertemuan kami bermula saat baru masuk sekolah menengah *cewah* tapi tak semua lahh.

dimulakan dengan anis. anis merupakan cousin aku dan disebabkan kami sebaya aku rapat sangat dengan dia. since tadika lagi aku dengan anis berkepit dan ada lagi seorang bestie kami nama dia faten wanie. kami kenal dia masa tadika and since that time kami rapat. aku kenal isya pula masa darjah 2. memang aku rapat sangat dengan dia sampai anis and faten pun aku tinggal *cruel gila
then, faten pindah ke srk masa dia darjah 3 kalau tak silap. masa nie aku rapat dengan isya je. anis ada kawan lain dah and kami ambil haluan masing-masing. bila naik sekolah menengah aku sekelas dengan isya and ada lah sorang budak nie nama dia faten hafiza. kami berkawan sebab result upsr kami yang paling cemerlang *jet-jet pandai jap* then kami berdua dilantik menjadi pengawas. isya pula aku tinggal macam tu je *i'm so mean* anis pula budak kelas sebelah and sama kelas dengan faten wanie. akhirnya jumpa lah balik kawan lama. tapi masa nie kami tak rapat sangat lah.

naik form 2 baru kami rapat gila sebab kami dalam satu kelas yang sama iaitu, 2pe1. yeahh, memang kamilah yang paling degil, buas and nakal dalam kelas tu even kami nie penolong ketua, setiausaha dan bendahari bagi badan pengawas sesi petang, haha. time nie anis sorang je yang tak jadi pengawas.
naik form 3 pula sama je cuma kami dah berhenti dari jadi pengawas. kata kakak-kakak senior jadi pengawas sesi pagi nie teruk so, kami pun letak jawatan.
tapi, sewaktu bulannnnnnnnn berapa ntah aku tak ingat adalah perbalahan antara kami. kami berlima berbalah dengan faten hafiza. kisahnya bermula disebabkan masa isya tengah bergaduh dengan EX-BF dia dan faten turut terlibat, isya cakap faten lebih memihak kepada EX-BF isya daripada isya sendiri. then, aku pula sebab faten tak layan apa yang aku cakap dengan dia *bengang tau masa tu*
faten wanie pula sebab apa ntah aku pun tak berapa ingat and anis tak gaduh apa sangat pun dengan dia. lama juga kami bermasam muka and at last kami berbaik semula. ramai yang happy bila tengok kami dah berbaik balik, hehe. kami harap lepas nie takde lagilah perbalahan macam tu ye guysss :)

sampai sekarang kami masih berkawan and masing-masing dah matured. semua dah ada boyfriend, haha. now, kami ada new friend nama dia anna. dia nie ya allah baik gilaaaaaaaaaaa, comelllllllllll and funnyyyyyyyyyy. dialah yang menghiburkan kami semua and kami beruntungg sangat sebab dapat berkawan dengan dia. walaupun sekarang nie kami berlainan kelas, ( aku-isya-anna 4sc2 ) ( anis-faten wanie-faten hafiza 4vt2 ) tapi kami rehat sama-sama juga. petang pun hang sama-sama cuma aku je kekadang dapat hang dengan depa sebab aku nie sibuk dengan training olahraga. haha, apa-apa pun aku harap lepas nie hubungan kita kekal sampai bila-bila wehhh. i love you guys so muchhh ♥~


♥ she is nurul anis bt dee
♥ known as anieq dee
♥ born on 9 december 1997
♥ she is the youngest among us
♥ she is also a kpop fan and an inspirit like me. she is kim myungsoo official wife
♥ dia nie jenis manja dan comel tapi kekadang tu dia nie mysterious macam myungsoo juga, haha
♥ taken by ;- muhd aminrul b zakaria


♥ she is nor alyssa bt muhd nor
♥ known as alyssa nor
♥ born on 4 february 1997
♥ she is the oldest among us
♥ dia nie layan lagu-lagu english jeee
♥ walaupun dia nie paling tua, tapi aku rasa dia nie yang paling childish. haha, apa-apa pun dia tetap comel.
♥ taken by ;- muhd faiz b ridzuan


♥ she is fatin noor hafiza bt ahmad fadzeil
♥ known as faten fadzeil
♥ born on 6 march 1997
♥ she is the second oldest among us
♥ dia nie pun layan lagu-lagu english je. kekadang tu layan juga lerr jiwang karat nie
♥ pemikiran dia paling matured aku rasa. tapi dia yang paling rendah, haha. eventho, you're still the cutest babeh ;)
♥ taken by ;- muhd azhan b ishak


♥ she is fatin hazwani bt saifulnizam
♥ known as faten wanie
♥ born on 20 june 1997
♥ she is younger than me
♥ dia nie minah jiwang karat kay. pening aku layan dia nie, haha
♥ dia nie pun lawa and cute juga. memang sangat baik and jenis yang penyabar tambah-tambah dapat kawan macam aku yang jenis panas baran nie -,-
♥ taken by ;- muhd affendi b razali


♥ she is nur farzana bt sukardy
♥ known as anna aqashah
♥ born on 20 september 1997
♥ she is older than anis
♥ dia nie belieber and directioner. memang dia hafal habis lagu-lagu english nie
♥ dia nie yang paling tinggi tau and disebabkan itu dia suka kutuk aku dengan faten -,- tapi, dia nie pun comel dan pemeriah suasana


♥ who is she? haha, this is me :)
♥ known as fira
♥ born on 27 may 1997
♥ the third oldest *like nam woohyun in infinite
♥ aku nie memang hardcore kpopper and royal fan kepada infinite and bap. yaya, i'm nam woohyun official wife
♥ aku nie kedua terendah. tak suka k -__- depa cakap aku nie jenis pendengar yang setia tetapi aku perosak suasana, haha
♥ taken by ;- muhd izzul afiq b isman

okay, setakat tu jelah entry kedua aku buat hari nie. bye, yeom~

thanks for reading :)



0 Comments:



Newer Post
Older Post