• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
Mid-Year Exam and Baekkie's Bday




ayo blogger! hari nie 6 may merupakan hari pertama mid-year exam. kayy, memang gugup juga masa nak jawab paper tadi. tapi sebelum tu, pagi tadi aku bangun lambat sebab aku ingatkan cuti. maklumlah, katanya bn menanggg! entahlah, tak faham aku then at last kena pergi sekolah juga. dengan malasnya aku bangun sebab tak ready for exam lagi -___-

risau juga aku takut ramai tak datang sekolah, tapi bila dah sampai sekolah rupanya ramai yang datang. kalau tak exam hari nie aku rasa mesti ramai yang tak datang termasuklah aku niee lol.

exam mula-mula sekali ialah bm paper 2. nie first time aku jawab paper exam macam spm sebenar. boleh tahan juga exam kali nie tapi aku memang tak boleh skor bahagian d. serious aku cakap sebab aku tak minat novel. dia tanya peristiwa yang melibatkan kerjasama. aku hentam je apa yang aku ingat -,- paper 1 okay jeee. aku cool sikit tapi aku taktau kenapa aku carelessssssssssssssssssssssss sangat. *sorry, taknak bagitau pasal nie
then pukul 1.05 pm tamatlah kedua-dua paper tu buat hari nieeee.

okay, now nak bagitau yang hari nie birthday baekhyun, hehe. aku takde buat apa-apa pun untuk dia just boleh post gambar and ucapan jeeeeee.





dear, baekkie. nahh, i sing this to you. happy birthday to you~ happy birthday to you~ happy birthday to dear baekkie~ happy birthday to youuu~ hehe, hope you like it. i wish you all the best. hope after this you will be moreeeeeeeee cutie and cheeky. take a good care of channie yaa. haha, okay that's all. and one more, when exo will comeback? haha, k -_- anyway, saranghaeeeeeeeeeee ♥~
hee, nie semua gambar-gambar dia yang palingggggggggg aku suka. act, ada banyak lagi tapi malas lah nak post banyak-banyak kann? hee, okaylahh, tu jeeee. btw, wish me luck for tmr yaa. esok paper bi pula. okayy, tata ^^

thanks for reading :)



0 Comments:



Newer Post
Older Post