• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
Oh Gosh, It's Mid-Year Exam


hi, yeom! minggu depan dah start exam. adudu, macam mana nie? aku tak ready lagi nak menduduki peperiksaan nie. chemistry, physic, add maths, account okay nie semua killer subject. aku harap-harap takde fail lah for kali nie sebab ujian 1 hari tu ada lah satu fail.

for maths aku tak kisah sangat tapi kena study balik bab lepas-lepas. takut lupa. aku nie dah lah pelupa.

killer subject nie actlly aku tak risau sangat. subject yang dengkikan aku sejak form 1 lagi nie yang aku risau. sejarah! memang lah masa ujian 1 hari tu aku lulus tu pun cukup-cukup makan je, tapi maybe lepas nie dia tak bagi chance dekat aku dah untuk lulus. aku taktau kenapa susah sangat nak skor paper sejarah nie =__=

anyway, hope aku boleh buat yang terbaik for exam nanti. kepada kawan-kawan yang lain juga i wish you guys the best. hwaiting!

thanks for reading :)



0 Comments:



Newer Post
Older Post