• ί є ѕ ѕ ι κ α ι •

ABOUT ENTRY LINKS +FOLLOW DASHBOARD

Owner


}
sica. 17.

Tagboard


Followers


Credits

© original template by arrien and help by atiqah.
School Day Is Coming! :D


konichiwa.

post entry aku malam nie adalah pasal school day yang akan datang kurang dari dua hari lagi. tak sabarnya! holiday pun tak macam holiday je, boringday ada lah lol -.-

act, aku malas nak duduk rumah. cuti sekolah dua minggu nie pun bukan buat apa or pergi mana-mana. pagi pergi sekolah, training then petang kalau tak keluar lepak duduk rumah je online. sengaja bagi bil eletrik naik melambung. homework pun tak ada nak buat. *kalau ada bukan aku nak buat pun*
aku bukan apa, malas nak duduk rumah sebab asyik bergaduh je dengan adik-adik aku. aku taktau lah apa yang diorang tak puas hati sangat dengan aku. rasa nak sekeh je kepala diorang sorang-sorang. dapat adik yang annoying and kolot gila -,- dah lah dua-dua lelaki perangai mengalahkan jebon. aku rasa perangai jebon lagi baik kot.

ugh, dah ah serabut je cakap pasal jebon dua orang tu. back kepada tajuk asal. ehh-ehh, lupa pula pasal ppt. mesti lepas buka sekolah nie dapat result kan? aigoo~ hope kali nie takde yang fail. OMJII, dah lah result kali nie ibubapa yang ambil. hm, apa-apa pun aku dah buat yang terbaik so, tawakkal je lah bila result keluar nanti :)

that's all entry aku buat kali nie.
btw,

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH DUDE! ;) HAHA
kboii :p


thanks for reading :)



0 Comments:

Post a Comment



Newer Post
Older Post